Selasa, 12 Januari 2016

Bandar Bola - Masalah Double tidak bimbang untuk Ross Barkley

Bandar Bola - Masalah Double tidak bimbang untuk Ross Barkley



Saya pernah agak seperti bermain pasukan yang sama beberapa kali dalam ruang yang singkat - terutamanya jika anda akan dilakukan dengan baik terhadap mereka.

Yang harus bagaimana Everton - dan terutamanya Ross Barkley - berasa mengenai Bandaraya perlawanan. Ross mula perlahan-lahan pada hari Rabu tetapi kemudian dia mendapat lebih dan lebih ke dalam permainan, anda boleh melihat sedutan dadanya keluar dan dia sangat baik.
Dia perlu mengambil keyakinan itu ke dalam gam yang.

Lalu ia berkata: 'Ia bukan angin ke atas. Saya tahu orang lebih di LA yang rakan-rakan saya dan keluarga mereka hanya mahu bercakap dengan anda. "
Perbincangan itu produktif dan Bellew berakhir dibintangi bersama bintang Hollywood Michael B. Jordan dan Sylvester Stallone dalam filem terbaru dalam francais Rocky sangat berjaya.
Bellew menambah: "tabir perjuangan secara fizikal mencabar. Saya akan mengatakan bahawa.

"Apa yang saya akan katakan adalah bahawa ia adalah lebih mudah pengambilan berpura-pura tumbukan ke muka daripada tumbukan sebenar!
"Terdapat banyak pusingan yang kita perlu belajar, koreografi - kita pergi ke sana dan berulang-ulang - dan kami menghabiskan beratus-ratus jam hanya mengamalkan setiap hari.




Posted by


1 komentar: